Hogeschool Rotterdam Business School.

De community Marketing of Social Business
Hogeschool Rotterdam Business School biedt sinds september 2015 de community Marketing of Social Business aan, onderdeel van de opleiding Commerciële Economie. De community leidt studenten op tot sociaal ondernemende marketeers die breed inzetbaar zijn. Zij leren daarbij de balans te behouden tussen commerciële en maatschappelijke winst.

Field Labs in Rotterdam
Deze marketeers begrijpen dat, in een snel en ingrijpend veranderende maatschappij, bedrijven winst moeten maken. Maar niet ten koste van alles. Dit vraagt om praktijkgerichte, onderzoekende professionals die flexibel en intuïtief kunnen inspelen op (inter)nationale veranderingen. In speciale Field Labs in de stad doen de studenten onderzoek en wordt nauw samengewerkt met het bedrijfsleven, de overheid en NGO's. Hiermee verbindt Marketing of Social Business zich nog nadrukkelijker met de stad Rotterdam en de maatschappelijke initiatieven die hier van de grond willen komen.

NEEM CONTACT MET ONS OP

Vragen project Create Impact jaar 1

Martine Klijn - Praktijkdocente eerstejaars

Vragen Social Entrepreneurship jaar 2

Robert van der Laan - Praktijkdocent tweedejaars

Vragen stagiairs jaar 3 en afstudeerders jaar 4

Ezgi Grossklaus-Ergun - Stage- en afstudeerbegeleider

Algemene vragen

Martine Klijn

DE PARTNERS VAN CITYLAB010.
BETROKKENHEID IS KEY.

CityLab010 is een samenwerkingsprogramma tussen de gemeente Rotterdam en een aantal maatschappelijk betrokken partners. Allemaal partners met een grote betrokkenheid voor de stad Rotterdam.

BEKIJK ALLE PARTNERS